ساخت فیلتر شنی فاز سوم آب شیرین کن سیریک

ساخت فیلتر شنی فاز سوم آب شیرین کن سیریک

ساخت فیلتر شنی سومین فاز آب شیرین کن سیریک با تایید مشخصات اولیه در شرکت نیل تک رسما آغاز گردید.

بر اساس آخرین اقدامات انجام شده در آب شیرین کن سیریک و تایید آبگیر جدید این تاسیسات در دریای عمان  فاز سوم عملیات طراحی تامین و ساخت آب شیرین کن سیریک به ظرفیت ۱۵۰۰ متر مکعب در ساعت تولید آب شیرین آغاز شد.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته ساخت فیلتر های شنی این مرکز شامل دو فیلتر شنی امروز در دستور کار شرکت نیلتک مبین قرار گرفت و امید است تا دو ماه آینده این دو فیلتر پس از انجام تست های اولیه در کارگاه ساخت و تولید نیلتک و تایید کارفرما به شهر سیریک منتقل و در کارخانه نصب گردد.

 فیلتر شنی وظیفه حذف برخی از آلودگی ها و ذرات معلق آب را در مرحله پیش تصفیه برعهده دارد. در این فیلتر از صفحه نازل با ویژگی های منحصر به فرد استفاده شده است که در زمان اجرای عملیات شستشو یا Back Wash کار را تسهیل کرده و از فرار شن و ماسه جلوگیری خواهد کرد. فیلتر به گونه‌ ای طراحی شده است که در صورت بروز هر ایراد و یا خلال در نازلهای این فیلتر، مشکل به سرعت شناسایی و قابل رفع می باشد.

 با توجه به وضعیت آب و هوای شهر سیریک و رطوبت بالای آن علاوه بر داخل مخزن فیلتر فضای بیرونی آن نیز طریق رنگهای اپوکسی رنگ آمیزی می گردد که نتیجه آن افزایش طول عمر فیلتر در مقابل زنگ زدگی و آسیب‌های احتمالی خواهد بود.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات شرکت نیلتک مبین در حوزه طراحی و اجرای فیلتر های شنی و سیستم های پیشرفته تصفیه آب می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.