خدمات تامین و تجهیز

تامین و نصب پرشروسلهای واحد نمک زدایی RO

پرشر وسل های Codeline در بسیاری از پروژه های تصفیه آب استفاده شده اند. Codeline با بيشترين تعداد پرشر وسل نصب شده در سرتاسر جهان، سردمدار اين صنعت است. با تکنولوژی برتر ساخت پرشر وسل، Codeline با كمك به تولید کنندگان تجهیزات و شركت هاي پیمانکاري مهندسی و ساخت، برای ساخت سیستم های تصفیه آب غشایی، قابل اطمینان ترین و با كيفيت ترين سيستم در جهان است

گارانتی معتبر

تامین ممبرنهای RO از معتبرترین برندهای دنیا

مبران (فیلتر ممبرین تصفیه آب filtration membrane filters یا غشاء ) در سیستم اسمز معکوس مهمترین و حساس ترین قسمت دستگاه تصفیه آب (water filtration membrane) می باشد. زیرا فشار عملیاتی مورد نیاز ارتباط مستقیم با ضخامت غشاء و قطر سوراخ های آن دارد. همچنین غشاء به علت تماس مداوم با مواد شیمیایی افزوده شده به آب، بایستی مقاوم بوده و با مواد بازدارنده و ضد رسوب گذار و زیست کش ها (Biocides) واکنش ندهد.

عملکرد تضمین شده

تامین کارتریج فیلتر در مدلهای مختلف

فیلترهای کارتریج معمولاً در جایی که میزان مواد معلق در سیال (آب، شربت و…) کمتر از 100PPM باشد مورد استفاده قرار می گیرند. این فیلترها غالباً در پیش تصفیه سیستمهای اسمز معکوس (RO)، پرکنهای صنایع غذایی و دارویی و نظایر آن به عنوان فیلتر شفاف ساز نهایی (Polishing Filter) به کار می روند.

دریافت مشاوره رایگان

همکاران ما آماده ارئه خدمات مشاوره رایگان به شما هستند

021-88535741

افزایش دقت عملکرد

تامین، نصب و کالیبراسیون انواع تجهيزات کنترلی نظیر TDS، pH، ECو...

شرکت عمران سازان مهاب تامین کننده تجهیزات اندازه گیری on-line همچون هدایت سنج، مقاومت سنج، ORP متر، pH متر، فشارسنج، کنترلر سیستم اسمزمعکوس، فلومتر و سنسورها می باشد. از این تجهیزات در صنایع مختلفی همچون تصفیه آب و فاضلاب، تولید برق، صنایع شیمیایی، دارویی، محیط زیست و … استفاده می شود.

سهولت اجرای کار

تامین، نصب و تعمیر انواع پمپ های تزریق جهت تزريق مواد شيميايي

مپ‌های تزریق، پمپ‌هایی رفت و برگشتی با جابه‌جایی مثبت و شدت جریان متغیر هستند که در هنگام کارکردن یا خاموش بودن می‌توانند تنظیم شده و برای اضافه‌کردن دقیق مایعات به فرآیندهای پیوسته یا ناپیوسته مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این پمپ‌ها برای سیالات بسیار متنوعی می‌توان استفاده نمود از جمله مواد شیمیایی معمولی، وهمچنین ویسکوز، مواد ساینده، خورنده، آتش‌زا، رادیواکتیو و مواد دیگر.

از بهترین برند های معتبر

تامین، نصب و تعمیر انواع پمپ و الکتروموتور از جمله پمپهای فشار قوی High Pressure Pumps

شرکت نیلتک قادر به تامین، نصب و تعمیر انواع پمپ و الکتروموتور از جمله پمپهای فشار قوی از برندهای مختلف دنیا می باشد.

دریافت کاتالوگ نیلتک

شما می توانید با دانلود کاتالوگ محصولات نیلتک با کلیه خدمات و محصولات ما آشنا شوید 

کاتالوگ نیلتک

بر اساس نیاز تعیین شده

تامین و نصب هوزینگ های پیش تصفیه

آب قبل از ورود به دستگاه اسمز معکوس، حتما تصفیه مقدماتی می گردد. هوزینگ های فیلتر تصفیه آب جهت عملیات پیش فیلتراسیون قبل از سیستم های اسمز معکوس، نانوفیلتراسیون و اولترافیلتراسیون جهت حذف ذرات معلق تا میکروناژهای پایین مورد استفاده قرار می گیرند.

عملکرد تایید شده

تامین، تعمیر، سندبلاست و رنگ زنی مخازن فیلتر شنی و کربن فعال

شرکت نیلتک  قادر به تامین، تعمیر، سندبلاست و رنگ زنی مخازن فیلتر شنی و کربن فعال میباشد

عدم محدودیت تامین

تامین سیلیس و آنتراسیت و کربن اکتیو

در فیلترهای شنی از سیلیس با دانه بندی های مختلف برای حذف ذرات معلق موجود در آب استفاده می شود. البته فیلتراسیون توسط فیلترهای شنی تنها یک فرایند فیزیکی می باشد، که باعث حذف کدورت ناشی از وجود مواد معلق می گردد. سیلیس دارای فرمول شیمیایی Sio2 می باشد و دارای درجه بندی و دانه بندی های متفاوتی است.